Výcvik na vícemotorových letounech - kvalifikace MEP land Již pilot s licencí PPL(A) si může své oprávnění rošířit  kvalifikací MEP o létání na vícemotorových letounech.   Obrázky a základní data letadel najdete v záložce “Flotila  letadel”. Výcvik pilota pro kvalifikaci MEP(A) je možné zahájit po  absolvování teoretické výuky a přezkoušení formou testu v naší  ATO, kterou provádí naši zkušení instruktoři. Stručný přehled  praktického výcviku přináší tabulka osnovy MEP. Výcvik je  rozšířením znalostí a dovedností pilota alespoň s licencí PPL,  velký důraz je kladen na nouzové postupy a asymetrický let. Naši  zkušení instruktoři s mnohaletou praxí a zkušenostmi získanými  běhěm stovek až tisíců odlétaných hodin Vás naučí ovládat  bezpečně a s jistotou vícemotorový letoun.   Získání kvalifikace MEP je i jedním krokem zájemců o  výcvik profesionálního pilota, bez této kvalifikace se s licencí  CPL(A) nelze ve většině případů ucházet o místo profesionálního  pilota, zejména ne u leteckého dopravce.  
Základní informace pro výcvik na vícemotorových letadlech -  MEP : Cílem modulového kursu CPL(A) je vycvičit držitele PPL(A) na úroveň  odborné  způsobilosti nezbytnou pro vydání CPL(A).  SPECIFICKÉ POŽADAVKY PŘED VSTUPEM DO KURZU MEP(A)  Pilot musí být držitelem průkazu způsobilosti PPL nebo CPL  Žadatel o třídní kvalifikaci pro vícemotorový jednopilotní  letoun musí před  vstupem do kursu nalétat alespoň 70 hodin jako velící pilot letounů, pokud  není získání kvalifikace MEP součástí integrovaného kurzu CPL(A)/IR(A)  nebo ATPL(A). VÝCVIKOVÝ KURZ MEP  Kurz teoretických znalostí pro získání třídní kvalifikace pro jednopilotní  vícemotorové letouny zahrnuje alespoň sedm hodin výcviku v provozu ve  vícemotorovém letounu a provádí se v naší ATO jako součást výcviku.   Kurz letového výcviku pro získání třídní nebo typové kvalifikace pro  jednopilotní vícemotorové letouny zahrnuje alespoň 2 hodiny a 30 minut  letového výcviku ve dvojím řízení za normálních podmínek provozu  vícemotorového letounu a nejméně 3 hodiny 30 minut letového výcviku ve  dvojím řízení s nácvikem postupů při poruše motoru a technik asymetrického  letu.   
Cena výcviku MEP(A) na typu L-200 “Morava”:
Osnova výcviku v ATO-002 pro získání kvalifikace - MEP(A)
Kokpit letounu MEP L-200D “Morava” OK-WHN
MEP(A) výcvik pilotní
(c) Q-COMP 2014-2016
Úvod Výcvik pilotů Letecké zážitky Letecký servis Ostatní služby Flotila letadel Kontakty a personál Odkazy Multimédia NEW! EDITION CZ/ATO-002
Approved Training Organisation
Schválená organizace leteckého výcviku EU / EASA / CAA CZ

Please Install The Flash Player

Letoun MEP - L200A “Morava před přistáním
Kalkulace letového výcviku MEP vícemotorové hod.FI typ L-200A   600 Kč cena typu 6 900 Kč Kurzovné + teorie 7 2 450 Kč počet hodin dvoji 6   35 400 Kč instruktor na palubě 6 3 600 Kč CELKEM hodin / Kč 6 bez DPH 41 450 Kč bez přistávacích a přibližovacích poplatků a FS/PAP Cenová akce na letoun L-200A pro výcvik MEP do 31.12. 2014 Pouze OK-PFM Běžná cena 47.450,-Kč 5.900,-Kč/hod
Letoun L-200 ve skupině
Podívejte se na video jak létají “dvoustovky” Film Dvě dvoustovky aneb Like Twins (jako dvojčata)  vznikl během několika letových dní během výcviku, přeletů,  vyhlídkových letů a pod. Na různá místa na letadlech jsme  umísťovali kamery a vše bylo pak sestříháho, aby to alespoň  částečně navazovalo. Vzhledem k velkému množství  natočeného materiálu (přes 10hodin) je video trochu delší, ale  ne víc, jak 15minut. Kliknutím na nadpis jej spustíte na YouTube
V roce 2013 jsme se počtem 6 letounů typu L-200 Morava stali největším provozovatelem L-200 v ČR. 
- 6000,-